W szybki sposób pozbądź się zbędnych kg dzięki tej diecie jajecznej. Nawet moja babcia straci na wadze

Dzięki zdrowej diecie jajecznej można szybki pozbyć się zbędnych kilogramów.

Składa się ona praktycznie z samych jajek, a jej skuteczność została potwierdzona i uznana przez specjalistów niemal na całym świecie! Otyłość to bieżący problem społeczeństwa. Zmaga się z nią coraz więcej osób, w tym niestety młodzież.

Stanowi ona zwykle główną przyczynę wszelkich zachorowań np. na nowotwory albo cukrzycę czy też różne choroby serca. Z tym problemem trzeba walczyć.

Kluczowe jest przede wszystkim zastosowanie odpowiedniej diety tylko nie powinna ona polegać na głodówce. Niezwykle ważne są głównie warzywa oraz owoce.

Jajka to źródło białka, witamin i innych ważnych składników odżywczych.

Posiadają one również wiele kwasów tłuszczowych oraz minerałów. Poniżej znajduje się przykładowy jadłospis na dwa tygodnie stosowania diety jajecznej.

Poniedziałek można rozpocząć od dwóch jajek ugotowanych na twardo i połowy cytrusowego owocu. Lunch może składać się z dwóch słodkich ziemniaków wraz z dwoma jabłkami, natomiast obiad to sałatka i kurczak.

Wtorkowe śniadanie – j.w. Na lunch można przygotować sobie zielone warzywa i sałatkę z kurczakiem, a na obiad sałatkę warzywną oraz dwa jajka ugotowane na twardo i pomarańczę.

W połowie tygodnia zaleca się śniadanie takie samo jak wcześniej, natomiast lunch może obfitować w kawałek sera o niskiej zawartości tłuszczu oraz pomidor i słodki ziemniak. Na obiad można zaserwować sobie małą porcję sałatki i kurczaka.

Kolejnego dnia śniadanie takie samo, a na lunch owoce. Obiad mógłby składać się z małej porcji sałatki i kurczaka ugotowanego uprzednio na parze.

W piątek to samo zjeść na śniadanie jak wcześniej, a na lunch gotowane warzywa oraz dwa jajka ugotowane na twardo. Obiad może zawierać sałatkę i grillowaną rybę.

Weekend można ponownie zjeść standardowe śniadanie, czyli dwa jajka ugotowane na parze i połówkę cytrusa, a na lunch owoce. Obiad to kurczak i ugotowane warzywa na parze. Na niedzielny lunch przykładem jest sałatka z pomidorów, kurczak i ugotowane warzywa na parze, a na obiad tylko warzywa ugotowane na parze.

W drugim tygodniu śniadanie takie samo jak w ubiegłym.

Poniedziałkowy lunch może zawierać sałatkę oraz kawałek kurczaka, a obiad małą porcję sałatki i dwa jajka ugotowane na parze oraz pomarańcza.

We wtorek na lunch można przygotować sobie dwa jajka ugotowane na twardo oraz warzywa ugotowane na parze, natomiast na obiad sałatkę z grillowaną rybą.

W połowie drugiego tygodnia stosowania diety zaleca się zjeść na lunch sałatkę z kawałkiem kurczaka, a na obiad sałatkę warzywną i pomarańczę oraz dwa jajka ugotowane na parze.

Następnego dnia lunch mógłby zawierać warzywa ugotowane na parze i dwa jajka na twardo, jak również ser zawierający niską zawartośc tłuszczu. Obiad to sałatka i odrobina kurczaka.

Kolejnego dnia lunch stanowi sałatka z sardynek, a obiad sałatka oraz dwa jajka ugotowane na parze.

Na weekendowy lunch zaleca się zjedzenie sałatki z kawałkiem kurczaka, natomiast na obiad owoce. W niedzielę poleca się warzywa ugotowane na parze i kawałek kurczaka, a na obiad warzywa ugotowane na parze z dodatkiem również kurczaka.

error: Treść zabezpieczona !!