Poprawia mobilność dzięki temu ćwiczeniu, które porządkuje kręgi nawet w wieku 60 lat. Od razu poczujesz poprawę

Ból pleców? Nigdy więcej! 7-minutowe ćwiczenie i gwarantowane efekty. Lepsza mobilność nawet w wieku 60 lat!

Wstawanie rano z bólem pleców jest bardzo uciążliwe i sprawia, że codzienne czynności stają się problematyczne. Na pewno poszukujesz rady, w jaki sposób skutecznie skończyć z tym bólem. Medycyna często nie daje zadowalających efektów.

Leki pomagają na krótko i jeśli nie zmienisz swoich codziennych nawyków, ból powróci. Poniższe łatwe ćwiczenia to szybki i sprawdzony sposób na poprawę komfortu życia. Ważna jest regularność, dzięki niej uporasz się z bólem na dłużej i poprawisz elastyczność swojego ciała.

Najpierw rozluźnienie

Stań na podłodze. Stopy powinny by  rozstawione na szerokości bioder, zaś palce skierowane na boki, a kolana ugięte. Unieś ręce do góry i wyciągnij się tak wysoko, jak się da. Kolejno powoli pochyl się do przodu, do momentu oparcia dłoni na podłodze.

Ułóż ręce na ziemi i postaraj się rozluźnić mięśnie pleców oraz szyi. Wytrwaj w tej pozycji jakiś czas, po czym unieś górną część ciała i wyprostuj się. Ćwiczenie należy powtórzyć i wykonywać przez około minutę.

Poprawa elastyczności

Dłonie połóż pod ramionami, kolana pod biodrami. Utrzymuj proste plecy i zgięcie w kolanach. Lewą nogę odsuń na bok, na wysokość bioder. Następnie przywróć ją do pierwotnej pozycji. Powtarzaj ćwiczenie przez około minutę zmieniając nogę.

Rozciągnij plecy

Ustaw się w pozycji klęczącej, po czym pochyl się do przodu, aż dotkniesz rękami podłogi. Trzymając kolana ugięte pod kątem prostym, opuść głowę tak, aby podbródek uparł się o ziemię. Rozluźnij szyję. Łokcie nie powinny dotykać podłogi. Spróbuj utrzymać tę pozycję przez około minutę.

Postawa to podstawa

Leżąc na brzuchu, ułóż ręce wzdłuż tułowia. Nogi trzymaj złączone. Następnie lewą rękę przesuń nad głowę, zaś lewo kolano przyciągnij bokiem do brzucha. Po chwili wróć do pierwotnej pozycji. Te same czynności wykonaj później dla prawej strony ciała. Ćwiczenie należy wykonywać przez około minutę na każdą stronę.

Rozciąganie bioder

Siedząc z wyprostowanymi plecami i nogami przed sobą, spróbuj podnieść jedną z nóg. Zginając kolano, przyciągnij ją do siebie. Trzymając ją obiema rękami staraj się, aby noga dotknęła klatki piersiowej. Powinieneś poczuć napięcie mięśni w biodrach. Należy przytrzymać łydkę w ten sposób przez około minutę, a następnie opuścić ją powoli i wyprostować nogi. Ćwiczenie powtórzyć także dla drugiej nogi.

To wszystko, koniec z bólem pleców! Wykonuj ćwiczenia dokładnie i regularnie a poprawisz jakość snu oraz zwiększysz codzienny komfort życia.

error: Treść zabezpieczona !!